انجام فعالیت‌های نوآورانه برای تبیین حقوق بشر آمریکایی ضروری است
کد خبر: 4150102
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

انجام فعالیت‌های نوآورانه برای تبیین حقوق بشر آمریکایی ضروری است

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، با تأکید بر انجام فعالیت‌های گسترده همراه با نوآوری در رابطه با افشای حقوق بشر آمریکایی، گفت: تبیین حقوق بشر آمریکایی اقدامی سیاسی نیست، بلکه یک اقدام انسانی و خدمت به جامعه بشری است. 

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، چهارم تیرماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با تأکید بر انجام فعالیت‌های گسترده همراه با نوآوری در رابطه با افشای حقوق بشر آمریکایی، گفت: تبیین حقوق بشر آمریکایی اقدامی سیاسی نیست، بلکه یک اقدام انسانی و خدمت به جامعه بشری است. 

وی با بیان اینکه هفته افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای رونمایی از چهره مدعیان دروغین حقوق بشر و تبیین جنایات آمریکا و اروپا علیه ملت ایران و دیگر ملل مظلوم دنیا است، افزود: هر قدر در این رابطه کار شود بازهم عقب هستیم و باید فعالیت‌های گسترده همراه با نوآوری در این حوزه انجام شود. 

آل‌هاشم با اشاره به اینکه در تقویم سیاسی کشورمان از 6 تا ۱۲ تیرماه به‌نام هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، ادامه داد: این هفته سرشار از حوادثی در تاریخ کشورمان بوده که شاهد نقض حقوق بشر توسط آمریکای جهانخوار در این حوادث بوده‌ایم. 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به حوادث تلخی که در این بازده زمانی در کشور توسط ناقضان حقوق بشر انجام شده است، گفت: سوءقصد به رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر تهران، بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت دکتر بهشتی و یارانش، بمباران شیمیایی سردشت و شهادت آیت‌الله صدوقی و در نهایت هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایرباس توسط ناو آمریکایی در ۱۲ تیر و شهادت ۲۹۰ مسافر از جمله حوادث این هفته است.

انتهای پیام
captcha